Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

Anunț indemnizații alegeri Camera Deputaţilor și Senat
  Primăria Municipiului Lugoj anunţă persoanele care au fost desemnate ca preşedinţi, locţiitori, operatori calculator şi membri ai celor 32 de secţii de votare din municipiul Lugoj şi satele aparţinătoare la alegerile pentru Camera Deputaților și Senat din data de 01 Decembrie 2024, că în perioada 09 - 13 ianuarie 2025 se pot ridica indemnizaţiile aferente acestor funcţii.

  Indemnizaţiile se pot ridica pe baza actului de identitate de la casieria Primăriei Municipiului Lugoj, ghişeu 1A - parter, astfel:
  • Joi, 09.01.2025, între orele 13:00 - 16:00;
  • Vineri, 10.01.2025, între orele 8:00 - 16:00;
  • Luni, 13.01.2025, între orele :8:00 - 16:00.



08.01.2025


Ultimele zece Știri: