Clic pe imagine pentru a mări
Înscrierea cetățenilor în audiență la conducerea instituției – Primar, Viceprimar, Secretar General – se face în nume propriu, pe baza actului de identitate, la Serviciul Relații cu Cetățenii și Mass-Media, parter, camera 7 a Primăriei Municipiului Lugoj, prin completarea unei
cereri-tip
.
Audiențele au loc în fiecare zi de marți, între orele 13:00 – 15:00, prin rotație, la Primar, Viceprimar, Secretar General.
Înscrierea cetățenilor în audiență, în toate cazurile, se face doar dacă sunt îndeplinite următoarele condiții: • Înscrierea se face doar pentru probleme care țin de competența Primăriei Municipiului Lugoj și care pot fi soluționate în cadrul legal de către executivul instituției;
• Cetățenii trebuie să ofere informații clare cu privire la problema ce urmează să fie discutată și datele de contact. Motive generale precum „probleme personale” nu sunt acceptate;
• Nu se discută probleme legate de repartizarea locuințelor din fondul locativ și ANL;
• Persoanele care solicită audiență pentru soluționarea unor probleme care nu sunt de competența Primăriei Municipiului Lugoj nu vor fi înscrise, ci vor fi consiliate și direcționate de funcționarii serviciului către instituțiile sau autoritățile competente;
• Persoanele care au primit un răspuns final în urma unei audiențe nu mai pot fi înscrise pentru aceeași temă.
29.01.2025