Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Despre Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Lugoj

INFORMAŢII PUBLICE

Conducerea Serviciului este asigurată de un şef serviciu. Funcţionarul responsabil cu furnizarea informaţiilor de interes public este doamna Anderca Lavinia-Nicoleta, Consilier în cadrul Compartimentului Stare Civilă.


AUDIENŢE: - şef Serviciu Monica Otilia David - luni - 13:00 -14:00

 

Telefon: 0256.352.516, 0256.336.025

E-mail: dep@primarialugoj.ro

 

CONDUCERE:

Şef Serviciu: Monica Otilia David


ADRESĂ:

Str. Piața Iosif Constantin Dragan nr. 4, Lugoj, cod poştal 305500




PROGRAMUL CU PUBLICUL



  CERERILE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE ȘI PENTRU VIZE DE REȘEDINȚĂ SE DEPUN ÎN BAZA PROGRAMĂRII PREALABILE PRIN TELEFON, CU EXCEPȚIA ZILEI DE MARȚI.
  PRELUAREA SOLICITĂRILOR DE PROGRAMARE SE FACE ZILNIC, DE LUNI PÂNĂ VINERI, ÎNTRE ORELE 8:00 – 12:00, LA NUMĂRUL DE TELEFON 0256.352.516 ☎, CU MAXIMUM 30 DE ZILE ÎNAINTE DE DATA SOLICITATĂ.