Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

ŞEDINŢA ORDINARĂ A CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI LUGOJ
Joi, 29 martie 2018, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.

Ordinea de zi a şedinţei este următoarea:

I. Proiecte de hotărâri privind:

1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44 din 28.02.2017 privind aprobarea atribuirii licenţelor de traseu pentru efectuarea transportului public local de persoane prin curse regulate și Caietul de sarcini aferent acestora. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

2. Completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 8 din 25.01.2018 privind aprobarea vânzării către doamna Crivinanțu Mirela și domnul Crivinanțu Cristian a terenului concesionat în suprafaţă de 382 m.p., situat în municipiul Lugoj, str. Johann Heuffel nr. 18, înscris în C.F. Nr. 408743 Municipiul Lugoj (Nr. C.F. vechi: 9676), Nr. cadastral 408743 (Nr. topografic: 9027/262). Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

3. Aprobarea Planului Urbanistic Zonal – “Magazin materiale de construcții și supermarket, drumuri, platforme și parcaje, municipiul Lugoj, județul Timiș, str. Timișorii nr. 139-141”, teren intravilan în suprafață totală de 37.566 m.p. compus din teren înscris în C.F. nr. 410844 Municipiul Lugoj, nr. cadastral 410844 în suprafață de 35.521 m.p. și teren înscris în C.F. nr. 410656 Municipiul Lugoj, nr. cadastral 410656 în suprafață de 2.045 m.p. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

4. Aprobarea agendei manifestărilor culturale din anul 2018 a Casei de Cultură a Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

5. Aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Școlii de Arte “Remus Tașcău”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

6. Aprobarea Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Lugoj pentru activități cultural-educative și pentru susținerea și promovarea culturii scrise. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

7. Aprobarea Regulamentului privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local al municipiului Lugoj, pentru unităţile/lăcaşurile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute în România, situate pe raza administrativ – teritorială a municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

8. Aprobarea statului de funcţii al Spitalului Municipal “dr. Teodor Andrei” Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

9. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al S.C. „Salprest” S.A. Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

10. Aprobarea contului de execuţie al bugetului local pe trimestrul IV al anului 2017. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

11. Acordarea scutirii de la plata sumei de 8.712 lei reprezentând impozit pe clădiri pentru anul 2018, Asociației Clementina, pentru imobilul situat în municipiul Lugoj, str. A. Ipătescu, nr. 5, sc. A ap. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 și 12. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.

III. Diverse.


23.03.2018

Ultimele zece Știri: