Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

Anunț concurs recrutare pentru funcții publice de executie vacante Birou Resurse Umane

Clic pe imagine pentru a mări
  Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional debutant – 2 posturi la Biroul resurse umane, Direcția administrație publică locală, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului.

  Concursul este organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

  Durata normală a timpului de lucru pentru cele două funcții publice vacante este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.

  Proba scrisă se va desfășura în data de 05 aprilie 2021 ora 11.00, iar proba de interviu se va desfășura în data de 09 aprilie ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

   ‐ candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.465 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

   ‐ condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de științe: științe juridice, administrative, economice, sociologie sau filologie.

  Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

  Perioada de depunere a dosarelor de concurs este: 05 martie – 24 martie 2021.


08.03.2021

Ultimele zece Știri: