Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

ANUNȚ - solicitare grant acordat producătorilor agricoli care au înființat culturi în primăvara anului 2022 și au fost afectate de seceta pedologică din perioada martie - septembrie 2022
  Primăria Municipiului Lugoj, aduce la cunoștiința fermierilor faptul că a fost adoptată ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 50 din 31.05.2023 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat sub forma de grant acordat producătorilor agricoli pentru unele culturi agricole înființate în primăvara anului 2022 și afectate de seceta pedologică din perioada martie - septembrie 2022.
  Beneficiarii prezentei scheme sunt producătorii agricoli care au înființat culturi de porumb și/sau floarea - soarelui și/sau soia și/sau mazăre în primăvara anului 2022, ce au fost distruse de seceta pedologică în procente de peste 30% și până la 100% inclusiv, conform proceselor - verbale de constatare și evaluare a pagubelor.
  Ajutorul de stat sub formă de grant unitar este în cuantum maxim de 335 lei/ha aferent unui grad de calamitare de 100%, care este prevăzut în procesul - verbal de constatare și evaluare a pagubelor.
  Cererea de solicitare a ajutorului este însoțită de următoarele documente:

   - Copie proces verbal de constatare și evaluare a pagubelor la culturi agricole

  - Copie cont bancar

  - Copie CUI persoane juridice

  - Copie CI persoane fizice

  - Copie cerere unică de plată APIA 2022.


  Documentele depuse/transmise în copie de către beneficiar vor purta sintagma “conform cu originalul“, vor fi datate și însușite prin semnătură de către reprezentantul legal al beneficiarului.

  Cererea împreună cu documentele se pot depune la sediul DAJ Timiș din Municipiul Timișoara, Str. Paris, nr. 2A, et. 3 sau prin mijloace electronice la adresa de e-mail: dadr.tm@madr.ro


  Cererea se descarcă pe de https://www.primarialugoj.ro/stiri/fisiere/cerere_seceta_2022.doc și se depun în perioada 22.06.2023 - 19.07.2023.

26.06.2023

Ultimele zece Știri: