Concurs de recrutare pentru o funcție publică de execuție vacantă din cadrul Compartimentului Evidența Persoanelor – Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj
Clic pe imagine pentru a mări Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Evidența Persoanelor – Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj.
În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 28 septembrie 2021, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.
Proba scrisă se va desfășura în data de 05 octombrie 2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr. 4.
Condiții de participare:
- candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale
www.primarialugoj.ro, la secţiunea
Anunțuri concursuri angajare.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este
27 august – 15 septembrie 2021.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail:
contact@primarialugoj.ro sau
personal@primarialugoj.ro.
Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.
30.08.2021