Anunț privind organizarea concursului de recrutare pentru 2 (două) funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, Direcția buget-cheltuieli
Clic pe imagine pentru a mări Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, Direcția buget-cheltuieli, după cum urmează:
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional principal, la Biroul buget, execuție bugetară;
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional debutant, la Biroul financiar contabil.
În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de:
- art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
Durata normală a timpului de lucru pentru funcțiile publice de execuție vacante este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT - cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 11 aprilie 2022, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.
Proba scrisă se va desfășura în data de 19 aprilie 2022, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr. 4.
Condiții de participare: - candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiții specifice de participare la concurs: - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura științe economice;
-minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional principal;
-vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional debutant - nu este cazul.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este
10 martie - 29 martie 2022 inclusiv.
Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale
www.primarialugoj.ro, la secţiunea
Anunțuri concursuri angajare.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail:
contact@primarialugoj.ro sau
personal@primarialugoj.ro.
Observații suplimentare: persoană de contact - Loredana Dărăbanţ, Șef birou.
11.03.2022