Clic pe imagine pentru a mări Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, Direcția tehnică, Biroul investiții, după cum urmează:
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional superior;
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional principal.
În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de:
- art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Durata normală a timpului de lucru pentru funcțiile publice de execuție vacante este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT - cunoștințe de operare pe calculator,
nivel mediu, se va desfășura în data de 18 aprilie 2022, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.
Proba scrisă se va desfășura în data de 27 aprilie 2022, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.
Condiții de participare: - candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiții specifice de participare la concurs: - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență: inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie electrică, arhitectură sau inginerie mecanică;
- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional superior;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional principal.
Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale
www.primarialugoj.ro, la secţiunea
Anunțuri concursuri angajare.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este
16 martie - 04 aprilie 2022, inclusiv.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail:
contact@primarialugoj.ro sau
personal@primarialugoj.ro.
Observații suplimentare: persoană de contact - Loredana Dărăbanţ, Șef birou.
17.03.2022