Clic pe imagine pentru a mări Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, Biroul finanțări și implementare proiecte, după cum urmează:
– Consilier, clasa I, grad profesional superior – 1 post;
– Consilier, clasa I, grad profesional asistent – 1 post.
În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Durata normală a timpului de lucru pentru cele 2 (două) funcții publice de execuție vacante este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, se va desfășura în data de 11 octombrie 2021, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.
Proba suplimentară de testare a competențelor lingvistice de limba engleză, se va desfășura în data de 18 octombrie 2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr.4.
Proba scrisă se va desfășura în data de 25 octombrie 2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr. 4.
Condiții de participare: – candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiții specifice de participare la concurs: Pentru Consilier, clasa I, grad profesional superior:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
– cunoștințe de operare pe calculator – nivel avansat;
– competențe de limba engleză – nivel avansat.
Pentru Consilier, clasa I, grad profesional asistent:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
– cunoștințe de operare pe calculator – nivel mediu;
– competențe de limba engleză – nivel avansat.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 09 septembrie – 28 septembrie 2021 inclusiv.
Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale
www.primarialugoj.ro, la secţiunea
Anunțuri concursuri angajare. Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail:
contact@primarialugoj.ro sau
personal@primarialugoj.ro.
Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.
09.09.2021